background image

Oana Zăvoranu se bucură de răul Monicăi Columbeanu




Oana Zavoranu se bucura ca sotia lui Irinel Columbeanu, Monica, a inceput sa aiba din ce in ce mai putine prezentari de moda, de cand cele doua s-au certat.

"Am citit in presa ca a fost exclusa de la "Fashion TV Summer Festival", unde a defilat tantosa in anii trecuti. Iar azi am vazut ca nu a mai fost chemata la Callatis. Spre bucuria mea, recunosc, nu vreau sa fiu ipocrita. Ce sa-i faci, asta-i viata. Dupa emisiunea mea, cand am si demascat-o, lumea a inceput sa o vada cu alti ochi si acum se vad si efectele", a declarat Oana Zavoranu pentru Cancan.

"Si-a facut-o cu mana ei si, sa tina cont, un ghinion nu vine niciodata singur. Am fost acuzata ca am facut un aranjament cu ea. Aiurea! Pai, eu ma luam de cea mai fraiera individa din showbiz... Pai, daca aranjam ceva, asta m-ar fi dat in gat la primul colt de strada", a mai spus Oana.
online counter