background image

Monica Columbeanu si-a dat fetita la gradinita


Desi si-ar fi permis sa-si duca fetita la o gradinita privata, Irinel si Monica Columbeanu au optat pentru o institutie de stat, unde platesc un pic mai mult de 300 de lei pe luna.


Dupa ce a gasit un loc la o gradinita amplasata ultracentral, in buricul Capitalei, Monica i-a intocmit Irinei dosarul de inscriere. Ne-am facut analizele obligatorii, ne-am innoit garderoba cu tinute corespunzatoare, ne-am luat ghiozdanel si pe 14 septembrie ne-am prezentat la "gradi", in grupa mica. De acasa pleaca cu un pachetel si o sticluta de ceai, pe care si le cara singura in ghiozdanel. Am inscris-o si la patru optionale: la engleza, franceza, muzica, dansuri, pe care le platesc separat, ne-a povestit tanara mamica.

Pentru ca micuta frecventeaza o gradinita din Bucuresti, Monica a fost nevoita sa schimbe vila de la Izvorani cu apartamentul sau din Piata Victoriei, in care locuieste in cursul saptamanii.
online counter