background image

Monica Columbeanu îl atacă pe Mirco Maschio


Scandalul dintre Monica şi Mirco e ceva mai vechi şi a izbucnit pe vremea când soţia lui Irinel Columbeanu se afla în Italia, pentru a promova un eveniment. Într-o seară, Mirco le-a invitat, pe ea şi pe alte două vedete de la noi, la un restaurant de lux. Ajunşi acolo, bodyguardul nu i-a lăsat să intre în local, pentru că nu aveau rezervare.

Acest lucru este de neconceput în lumea bună. “Dacă era cunoscut aşa cum pretinde, i se dădea imediat masă. În România, orice bărbat se putea descurca, însă acest domn, în Italia, stătea în faţa restaurantului, ignorat de toată lumea. Dacă eram doar noi, fetele, intram fără probleme. Eu am mai fost în acest restaurant cu prietenele mele, Valeria Marini şi Linda Batista, şi nu am avut astfel de probleme la intrare”, ne-a declarat Monica.

“Am decis să spun cine e cu adevărat acest Mirco, deoarece am observat că el vrea cu orice preţ să se scrie despre el şi să-şi facă renume. Din acest motiv, el caută să-şi lege numele de al unor persoane cunoscute din anturajul meu. El, altminteri, este un nimeni şi nu reprezintă nimic”, a mai declarat Monica, făcând aluzie la sora ei, despre care s-a scris că ar fi fost iubita italianului.
online counter