background image

Dinu Damaschin vrea să se însoare cu mama Monicăi Columbeanu



Dinu Damaschin, cel care susţine că este tatăl Monicăi Columbeanu, vrea să-şi reintregească familia şi o cere in căsătorie pe Veronica Bulaica, soacra milionarului Irinel Columbeanu.

“Vreau ca fiica mea, Monica, să nu mai sufere din cauza familiei, drept pentru care m-am decis. O cer în căsătorie pe Veronica, mama fiicei mele. Sunt decis să o duc în faţa ofiţerului stării civile şi să ne unim destinele. E normal să fie aşa, Monica e rodul iubirii noastre. Şi iată, îi cer mâna mamei fiicei mele prin intermediul Libertăţii: “Veronica, vrei să fii soţia mea?”, a declarat ieri Dinu Damaschin, care a venit la Bucureşti special, tocmai pentru a o cere de soţie pe Veronica Bulaica.

“Am înţeles că Monica Columbeanu a spus, într-o emisiune, că refuză să facă testul ADN. Mi se pare normal. De ce să-l mai facă din moment ce eu sunt tatăl ei?”, a completat băcăuanul.

Dinu Damaschin e un controversat om de afaceri din Bacău care, conform propriilor declaraţii, a protejat-o pe adolescenta Monica, pentru că ştia de la mama ei că ar fi fiica lui.
online counter