background image

Monica Columbeanu are un şofer nou



Monica Columbeanu şi-a făcut apariţia pe Litoralul românesc, în acest weekend, alături de noul său şofer. Tânărul în vârstă de 25 de ani, care este de profesie manechin şi dansator, s-a instalat în urmă cu patru zile în vila de la Izvorani, la cererea noi sale şefe.

Noul şofer al Monicăi Columbeanu, Adrian Filote, a gustat din celebritate în urmă cu un an, pe vremea când a participat la show-ul “Dansez pentru tine” de la Pro tv.

Tânărul, în vârstă de 25 de ani, a fost câţiva ani model, însă a renunţat la această meserie pentru una mult mai bănoasă, alegând să fie dansator. Astfel, mai mulţi ani, acesta şi-a rotunjit veniturile dansând la diferite evenimente şi făcând parte din grupul de balet al mai multor emisiuni de divertisment.

De patru zile, însă, a devenit oficial noul şofer al lui Moni! “Au fost mulţi care şi-au dorit postul de şofer al meu, însă nici unul nu a fost pe sufletul nostru. Una dintre calităţile lui Adrian este aceea că locuieşte în Bucureşti şi cunoaşte foarte bine străzile din oraş. Îmi mai place la el că este disponibil şi poate să vină oricând am nevoie de el”, a declarat soţia magnatului Irinel Columbeanu.

Cât despre facilităţile de care va dispune fostul dansator, acesta se va bucura de un salariu de 800 de euro, acces la toate petrecerile exclusiviste şi chiar o casă unde să locuiască, astfel încât să poată fi cât mai aproape de familia Columbeanu.

“Deşi lucrează pentru mine doar de câteva zile, am discutat cu soţul meu şi ne-am gândit că cea mai bună variantă ar fi să locuiască la Izvorani. Avem amenajată o casă în curtea noastră pentru toţi angajaţii şi Iri a spus că cel mai bine ar fi să se mute acolo, într-o cameră amenajată pentru el. Astfel o să fie prompt întotdeauna!”, adaugă Moni.
online counter