background image

Monica e fiica lui Dinu Damaschin




Şoc in lumea mondenă! Controversatul Dinu Damaschin a afirmat că e tatăl Monicăi Columbeanu. Fostul protector al soţiei lui Irinel susţine că această incredibilă variantă i-a fost confirmată atat de Monica, cat şi de mama ei, Veronica.

“Am avut foarte multe femei la viaţa mea, aşa că nu îmi mai amintesc de mama Monicăi. Chiar ea a venit şi mi-a spus acest lucru, cu câţiva ani în urmă”, a declarat băcăuanul, aseară, la “Oana Zăvoranu Show”, de la OTV.

Conform lui Dinu Damaschin, însăşi Monica a fost cea care i-ar fi confirmat acest lucru, pe când era adolescentă. “Eram într-un club, când a venit şi mi-a spus că e fiica mea. Mi-a zis că ştie de la mai-că-sa. Se lăuda tuturor că e fata mea, iar acest lucru a scos-o din multe belele. Apoi, cu câteva săptămâni înainte de nunta cu Irinel, Veronica a venit la mine şi mi-a spus: «Dinule, să ştii că fata ta se mărită»”, a continuat bărbatul.

Dinu a mai afirmat că Dinu Gabor, tatăl din acte al doamnei Columbeanu, e steril şi că nici surorile Monicăi, Ramona şi Alina, nu sunt fiicele acestuia, ele fiind făcute de Veronica cu alţi doi bărbaţi.

În final, Damaschin a mai afirmat că Monica s-ar fi culcat atât cu George Gavril, cel despre care s-a scris că a fost primul ei iubit, cât şi cu fratele acestuia, Alexandru, care e în prezent judecat pentru omor, după ce şi-a ucis familia, cazul fiind extrem de mediatizat în ultima vreme.
online counter