background image

Monica Columbeanu prima la master


Monica Columbeanu nu pleacă urechea la scandalurile din jurul ei. Tanăra soţie a lui Irinel Columbeanu a luat o notă excelentă la examenul de admitere la master.

“Am luat 9.75. Sunt foarte mandră de această notă, mai ales că am intrat prima la master la Comunicare şi Relaţii Publice, la SNSPA”, ne-a mărturisit Monica Columbeanu, imediat după ce a aflat rezultatul ei de la admitere.

Soţia milionarului Irinel Columbeanu a preferat să opteze pentru o formă de învăţământ la distanţă, pentru că e foarte ocupată, atât pe plan profesional, cât şi personal.

“În ultima perioadă sunt extrem de prinsă cu prezentările. Toamna este o perioadă de vârf pentru evenimentele de modă, aşa că nu vreau să pierd contracte din cauza şcolii. De asemenea, îmi doresc să am mai mult timp ca să petrec cu fiica mea, Irina”, ne-a mai declarat tânăra, care va începe şcoala pe data de 1 octombrie.
online counter